itt folytatom: http://schrodinger-lany.blog.hu/

Hanna-blog

Hanna-blog

A kiadó felhívása - óriási kedvezmény előrendelőknek

2015. január 31. - Printempsfille

naplo.jpg

"Rendeld meg előre – legyen a Tiéd „Hanna blogja”!

Nemrégiben rátaláltam Hannára. Vagyis előbb rám talált Vanda, a könyvével. A Hanna blogjával, amit a 86. Ünnepi Könyvhéten(2015. június 4-8.) kívánunk bemutatni. A 272 oldalasra tervezett könyv bolti ára 2900 Ft lesz. Most előrendeléssel, 50% előleggel nemcsak több, mint 30% kedvezményt kaphatsz, hanem egy dedikált példányt is.

Tehát: 1.000 Ft előleg + 1.000 Ft utólag = Hanna blogja.

A Minerva Kiadó vezetőjeként felelősséggel kijelenthetem, hogy Nikodém Vanda jelenleg az egyik legtehetségesebb és legígéretesebb író palánta Magyarországon. Könyve felér egy 200-as erősségre feltekert defibrillátorral.

Biztonsági öveket bekötni, álljon itt a szerző előszava:

Nem vagyok Hanna.

Hanna az én Esti Kornélom bizonyos értelemben. A másik személyiségem, a sclerosisos részem.

Nem vagyok skizofrén.

2010-ben megkeresett egy újságíró, hogy írna a történetemről egy cikket az állandó rovatába (ami amúgy vidám, vicces családtörténetekkel vált népszerűvé).

‒ Persze megváltoztatnám a neved, mondjuk Verára ‒ mondta.

‒ Neee! – szakadt ki belőlem udvariatlanul. Egyszer írtam egy sztorit, amiben a nem kedvelt szereplőt hívták Verának.

‒ Jó, jó – mosolygott a telefon túloldalán az újságíró.

‒ Legyek inkább Hanna, az tetszik.

Így lettem Hanna. Ennek leginkább akkor örültem, mikor elkezdtem újságíróként dolgozni annál a magazinnál, amelyikben megjelent ez a cikk. Nem akartam, hogy én legyek a sclerosisos újságíró. Azt se akartam, hogy minden ismerősöm tudja, SM-es vagyok. Úgy akartam cikkeket írni, hogy senkinek ne jusson az eszébe: ez az a sclerosisos lány, tudod.

Nem akartam, hogy sajnáljanak, ítéletet mondjanak, pletykáljanak, ezért felvettem a Hanna nevet, és egészen a részemmé vált.

Vanda vagyok, nem Hanna, de Hanna a részem. Talán nem mertem volna minden cikis, kínos, megalázó helyzetről ennyire őszintén írni, a kapcsolatfüggőségnek tűnő párkapcsolati kálváriámról ilyen nyíltan beszámolni. Hadoválni.

És nem utolsó sorban: borzasztó nehéz volt az elején elfogadnom, hogy én, Vanda, sclerosisos vagyok. Ezért inkább Hanna lett sclerosisos.

Az előfizetés részleteiről és az előleg befizetésének lehetőségeiről a honlapunkon: www.minervakiado.hu tájékozódhatsz, a Könyveink/Előkészületben menüpont alatt.

Dési Péter kiadóvezető

0630 -9330-154

interdp@t-online.hu "

Persze nekem is írhattok e-mailt a hanna.blogol@gmail.com-ra, vagy facebookon. Írjátok meg a neveteket, hogy mit írjak a könyvbe és mindent, amit fontosnak tartotok! 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hannablogol.blog.hu/api/trackback/id/tr837127217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása